Wat zijn geefmotieven van bedrijven of particuliere donateurs?

Als u bedrijven of particuliere donateurs wilt verleiden om een bijdrage te leveren aan uw ambities, dan is het belangrijk om te weten welke motieven mensen kunnen hebben. In dit filmpje nemen we u mee langs een aantal geefmotieven. Als u goed inzicht heeft in de motieven en voorkeuren van mensen om te doneren, bent u in staat daarop uw vraag en boodschap af te stemmen. En daarmee behaalt u gegarandeerd succes bij het werven van financiële middelen, kennis of vrijwillige inzet!

Wilt u concreet aan de slag?

Bent u op zoek naar slimme manieren om externe partijen een bijdrage te laten leveren aan uw ambities? Neem contact met ons op om kennis te maken. We zijn expert op het gebied van  wervingskracht. Vanuit uw doel ontwerpen wij een concept of advies én begeleiden het proces richting concreet eindresultaat.

 

Wil je snel gaan, ga alleen. Wil je verder komen, ga samen.
– Keniaans gezegde.

Maandelijkse inspiratie?

Wij houden ons al jaren bezig met de vraag hoe non-profit organisaties succesvol externe partners kunnen betrekken, om samen ambities mogelijk te maken. We hebben hiermee vele successen geboekt. Onze ervaringen delen we graag met u. Als u wilt, gaan we u elke maand iets geven. Een video of een artikel met interessante informatie, handige tips of inspiratie. Als u het wilt ontvangen natuurlijk. Het hoeft niet. U kunt zich altijd onderaan onze inspiratiebrief uitschrijven. Maar wij zouden het niet doen. Want stel dat u iets mist waar uw organisatie beter van kan worden? Zonde toch?